Szkolenia polecane | |
Obsługa Trudnego KlientaWSTRONEROZWOJUSkuteczne komunikowanie się drogą do porozumienia się z KlientemReguły efektywnej komunikacjiReguły dobrego kontaktu i porozumiewania sięBlokady i zakłócenia w komunikacjiAutoanaliza - Moje (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Cała Polska - różne miasta, Mazowieckie |
Do uzgodnienia (brutto) |
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracjiJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta. Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...) Najbliższy termin: 2024-09-16 - 2024-09-17 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1490.001415.50 zł 1741.07 zł brutto (Vat 23%) -5% |
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...) Najbliższy termin: 2024-09-16 - 2024-09-17 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1490.001415.50 zł 1741.07 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Skuteczne techniki sprzedażowe - praktyczne szkolenie dla handlowcówJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu omówimy zagadnienia: efektywna sprzedaż, oczekiwania klienta, proces sprzedażowy, motywacje klientów, wywieranie wpływu społecznego, pozytywna perswazja, etapy rozmowy handlowej, badanie potrzeb klienta, język korzyści, „trudny” klient. Najbliższy termin: 2024-06-20 - 2024-06-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1790.00 zł 2201.70 zł brutto (Vat 23%) |
Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANYAVENHANSEN Sp. z o.o.Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu. Najbliższy termin: 2024-09-04 - 2024-09-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
980.00930.00 zł 1143.90 zł brutto (Vat 23%) -50zł |
Sprzedawanie przez wartości – praktyczne szkolenie dla handlowcówJ.G.Training szkolenia specjalistycznejak długofalowo rozwijać umiejętności sprzedażowe, nastawienie ma znaczenie, przykuwanie uwagi klientów, typologia zachowań i podejmowania decyzji, lejki pytań do diagnozowania potrzeb, odpowiednie podejście do obiekcji i finalizacji spotkań. Najbliższy termin: 2024-06-20 - 2024-06-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) |
Zarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. 2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. (...) Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1490.001415.50 zł 1741.07 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Klauzule w umowach handlowych - formułowanie, interpretacja, wykorzystanie.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Niezbędne i przydatne elementy umów handlowych i zasady ich formułowania.Dane formalne umów w świetle aktualnych przepisów.Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak.Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie. Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-16 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1260.001160.00 zł 1426.80 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Szkolenia | |
Profesjonalna obsługa KlientaInfoBizTechSzkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) |
stron: 1 2
Szkolenia handlowe Sprzedaż obsługa klienta Mazowieckie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.